Met FortiCare Support krijgt u eersteklas fabrieksondersteuning voor uw Fortinet-oplossing.

FortiCare Support biedt u de volgende voordelen:

  • Phone, chat en ticket support
    Neem op elk moment van de dag of nacht contact op met de Fortinet klantenondersteuning. U krijgt tijdig feedback van Fortinet-experts die samen met u problemen oplossen of technische details verduidelijken.
  • Firmware-updates
    Installeer firmware-updates rechtstreeks via uw Fortinet-toestel of via het ondersteuningsportaal. Daar kunt u eenvoudig een firmware image downloaden en installeren op uw Fortinet appliance, zelfs als deze op dat moment niet verbonden is met het internet.
  • Vervroegde vervanging
    In het onwaarschijnlijke geval van een hardwaredefect wordt u onmiddellijk een vervangend toestel toegestuurd zodra een RMA-ticket door Fortinet is goedgekeurd. Het is niet nodig om het defecte toestel vooraf op te sturen.

Als de omvang van FortiCare support voor u niet voldoende is, biedt Fortinet op verzoek van de klant ook graag kortere RMA-tijden aan. In dit geval is het mogelijk om het vervangende apparaat gegarandeerd de volgende dag, of zelfs binnen enkele uren te ontvangen. Tussen het aanmaken van het ticket en de vervanging kan maximaal 4 uur worden afgesproken. Fortinet moet wel nagaan of de levering op uw locatie binnen de gewenste tijd kan plaatsvinden. Daarnaast kan een technicus van Fortinet het vervangende apparaat ook bij u installeren.